вторник, 13 ноември 2012 г.

Кой ли ми е откраднал цигарите?

   "Бах си!" - викам си. Не, че си вярвам, а ей тъй, за кураж. Защото кой е Бах, кой съм аз - Еди Никой Си...
   Та викам си тъй и беснея. Останах без нея - без последната си кутия цигари...
   Снощи съм оставил прозореца на компа си отворен. Някой тайно се промъкнал и ми откраднал цигарите! До компа имах кутийка с пет лева /на стотинки/, които си бях спестил от миналата година. И тях ги нямаше!...
   Направо ме хванаха бесовете на Достоевски...

   Опитах се да се успокоя. Облегнах се, затворих очи като Еркюл Поаро и започнах да мисля с "малките сиви клетки"...
   ВИРТУАЛЕН или РЕАЛЕН е крадецът?...
   Ако бях Радичков, щях да предположа, че е някой тенец, таласъм... Да, ама не съм...
   Ако бях Едгар По, бих си обяснил необичайното промъкване през прозореца като дело на маймуна...

   Реших да мисля по-прагматично...
   Дали не ще да е била някоя закоравяла пушачка от сайта Блог.бг?... Ами можеше да се обади, да поиска. Не съм чак толкова стиснат...
   Някой пир-ятел от Фейса?... Не, тогава щеше да ми грабне и бутилката с ракия...
   Ха, а може пък да е някой от Наглите? Или някой от тия, дето уж се борят срещу Наглите?...
   Варианти, варианти... У нас има толкова крадци, мошеници, мафиоти, идиоти, хакери!... Грабят тайно, без да се усетиш - ежедневно, ежеминутно... Един нагъл депутат, например /не, че го давам за пример/, се похвали, че работел, докато другите спят... Да бе, сигурно работи денонощно?!...

   А вие как мислите, драги ми читатели - кой може да ми е откраднал цигарите и петте лева /"бели пари за черни дни"/?...



Марин Тачков
24-25 юни 2011 г.

4 коментара:

  1. Не са откраднати, просто са взели данък от теб. Дължиш още три луканки и 5 литра вино, от онова, което сам си правил. А, и 5 нови стиха до края на седмицта ;))

    ОтговорИзтриване
  2. Майсторе, и ти ли ще ми натякваш, че съм им длъжник!? :) Всеки ден ми вземат поне по 2 лева тия обирджии... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Блатечки, ако в хладилника ти не е намерил нещо по-така.;)

    ОтговорИзтриване
  4. В хладилника ми имаше само кисело мляко... :)

    ОтговорИзтриване