петък, 16 ноември 2012 г.

Защо не играя тото... /нови краткословици/

*     *     *
Защо не играя тото? -
Ами защото
съм си Марко Тотев...

*     *     *
Събраха се Маги и Страти -
и станаха те магистрати...

*     *     *
Пате, пате -
от ума си пати...

*     *     *
За беля -
ме забеляза тя...

*     *     *
Мечта ни е -
да сме мечтани...

*     *     *
Изгубих се. 
Намериха ме -
чак в Америка...

*     *     *
Стенат у мене
стонове -
с тонове...

*     *     *
Спрягам си
глагола "лягам си"...

*     *     *
По дяволите,
все не ми остава време -
дявол да ме вземе!...

 *     *     *
Някои хора може да се бъзикат -
но от важно значение е езикът...


Марин Тачков
ноември 2012 г.

2 коментара:

  1. Благодаря за свежото настроение, Марине! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че намина, Майсторе! При теб трудно се коментира, защото се иска потвърждение, че не съм бот. Това може да го коригираш чрез настройките... :)

    ОтговорИзтриване