понеделник, 1 април 2013 г.

Лъжливко


Знаете ли - аз се казвам Живко...
Но защо ми викат някои "Лъжливко"?...

С татко съм света обиколил.
И в сака му нерядко съм се крил...

Скитахме във десетина щата.
Индианци са ми бръснали главата...

Прекосявали сме даже Чили,
ходейки върху кокили...

Посетихме президента в Либия.
И дори му подарихме библия...

Доста плувал съм в реката Нил,
даже съм се борил с крокодил...

В Рим се срещнахме със папата.
Той приятелски ми стисна лапата...

Помня, че в студения Сибир.
с доста бели мечки съм се бил...

Прекосихме и Афганистан.
Там убих един голям глиган...

Скитали сме и във Вавилон.
Там се возих върху слон...

Бивал съм дори в Небивалица,
където пък съм яздил биволица...

Сега приготвям си нещата -
и утре тръгвам за Луната...

Марин Тачков
"Довиждане, училище", 2008 г.
/редактиран вариант/

Няма коментари:

Публикуване на коментар