вторник, 22 октомври 2013 г.

Забавен стихо-именник


Аните
са ми от... най-желаните...
С Верките
съм правил далаверките...
Ванчетата
похабиха ми диванчетата...
С Валките
ми стават трудно свалките...
Гинките
бодат като глогинките...
Дидките
пък са ми от сърдитките...
Елените
са ми от... споделените...
От Илките
са ми останали... мътилките...
Марините
раздрънкаха ми ламарините...
А от Мариите
са ми потънали гемиите...
Със Нелките
сме си разменяли фланелките...
Петраните
са ми от неразбраните...
А Росчетата
са като... въпросчетата...
Със Силвиите...
знаем си спатиите...
От Соните
ми гръмнаха бушоните...
По Тинките
похарчих си стотинките...
Татяните
обраха ми бостаните...
От Ценките
останаха ми сценките...
А Янките
са ми от... разпилянките...

Марин Тачков
21-22 октомври 2013 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар