петък, 4 октомври 2013 г.

Девет причини да се възхищавам на западняците


1. Страшно се гордея, че западняците са завладели няколко континента и са поробили толкова народи!...
2. Възхищава ме фактът, че старите западноевропейци някога са покорили Америка и варварски са изтребили безброй индианци...
3. Прекланям се пред великите европейски сили, които винаги са покровителствали турците и са мачкали, са мразели и мразят българите!...
4. Горд съм, че Европа е люлката на най-жестоките и кървави войни в историята на човечеството!...
5. Възхищават ме лицемерието, високомерието, непукизмът, егоцентризмът, роботизацията на западняците!...
6. Кеф ми е, че неолибералните американци и западноевропейци са твърди защитници и привърженици на малцинствата, на гейството, на лесбийството, на педофилията!...
7. Допада ми, че западняците обичат да смучат уиски, петрол, шистов газ, да ядат злато и пари...
8. Възхищавам се, че западняците са измислили нови, гениални начини за разрушаване на природата и за изтребване на човечеството - ГМО, хербициди, отровни и смъртоносни храни, напитки, лекарства!...
9. Удивлява ме, че западната цивилизация е модерна, глобална, погребална, антихристиянска, антихуманна!...

Марин Тачков
юни - октомври 2013 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар