сряда, 17 октомври 2012 г.

Завистта и нощем не почива

Снощи със съседката Красинка
седнахме навън, под месечинка...

Беше мила тя. Опти-мистичка...
Пихме по ракия. И мастичка...

Подарих й хубава хард-роза -
срещу главоболие, склероза...

Тъкмо почнах нещо да й пея -
и отгоре ревна Дъртофея:

"Как не ви е срам! Да ми шумите!
Да се врете тайно в тъмнините...

Шу-шу-му... Човек от вас не може
да заспи спокойно, мили боже!"...

Скастри ни таз баба дългоуха -
дето денем прави се на глуха...

Как, кажете, да сме по-щастливи? -
Завистта и нощем не почива...

Марин Тачков
13 август 2012 г.

4 коментара:

  1. Ааааааааааа,Марински, това искренно ме разсмя!:)))
    Много е готино!
    Хах....
    Припомни ми за онази песничка на Фактор за Съседката, която знае всичко и стои на пост зад своето перде :

    http://www.youtube.com/watch?v=nK6_2MqxcCQ

    Поздрави и усмивки от мен, приятелче,
    Ели

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Еличке!...
    Не ми остава много време за тук, понеже съм и във Фейсбук...
    Сърдечни поздрави и на теб! :)

    ОтговорИзтриване