събота, 20 октомври 2012 г.

Зайче, знай, че... /Как може да издадете книга безплатно/

   Виртуални приятели и познати са се обръщали към мен с молба за съдействие относно издаването на книга...
    Чрез една приятелка открих сайт, който предлага безплатно издаване... Нужно е сами да си направите предпечата...
   Удобството е, че сайтът /издателството/предлага продажба на книги чрез електронната си книжарница. Неудобството е, че при единична поръчка на книга /вашата или чужда/ транспортните разходи може да ви струват повече от цената на книгата...

   Ето линк към сайта /издателството/ -

http://pechatnaknigi.com/%D0%98%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5.html













   Може да си поръчате детската ми стихосбирка от тук -
http://pechatnaknigi.com/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD_%D0%99%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2/%D0%97%D0%B0%D0%B9%D1%87%D0%B5,_%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B9,_%D1%87%D0%B5.../394/%D0%97%D0%B0%D0%B9%D1%87%D0%B5,_%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B9,_%D1%87%D0%B5....html

   Стихосбирките ми "Да бъде слънчево във Минзухария", "Роса-сълза", "Утешителят" и "Всеки стих е път към Теб" може да получите от мен, като ми пишете...



2 коментара:

  1. Привет, Марински :)
    Ех, как искам и аз някой ден да прочета в книга стиховете си.... Най-вече, за да останат като спомен, за тези към които са насочени....
    В момента, обаче, никак не ми е до това...
    Дано плановете ми в тази насока да са просто в застой, а не изгубени напълно сред вятъра....
    Успехи на твоите книги, приятелче!
    Радвам се за теб!
    Ще разгледам и линковете!:)
    Поздрави,

    Ели

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Ели!
    Първо е нужно да подбереш и подредиш стиховете си в уърд, в 1 папка. После може допълнително да ги редактираш... Има и други опции за издаване, стига да имаш пари /спонсори/...
    Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване