сряда, 2 юли 2014 г.

Разни краткости


Някой знае ли къде е входът... към /за/ изхода?...
М. Тачков
2 юли 2014 г.

Хората преди се молеха:
- Купи ми, татенце апартамент!...
А пък сега се молят:
- Боже, искам... банка или... парламент!...

Марин Тачков
2 юли 2014 г.

Искаш да живееш, мис,
като във филмите? -
Ами потърси си ти артист!...

Марин Тачков
2 юли 2014 г.

Молят се мъже, жени:
- О, Боже! Боко, Боко!
Ще се върнеш ти, нали? -
Да ни оправиш... по-дълбоко...

М. Тачков
2 юли 2014 г.

Отлично се разбраха двамката -
и таковаха ни мамката...
М. Тачков

Ще може ли да издържим на напъна -
в страната ни нахапана и скапана?...
Марин Тачков
28 юни 2014 г.

Защо си тръгваш ти така -
преди да си дошла?...
Марин Тачков

По-добре - духовно пространствени, а не пространствено прости, ограничени, бездуховни...
Марин Тачков

Бъди естествено божествена,
а не лъженствена!...
М. Тачков

Ромео днес не жали
и не гали Жулиета -
а я жули...

Марин Тачков
21 юни 2014 г.

Ако си любосклонна,
ти ела... по склона!...

М. Тачков

Пукна ти! Ей на -
образува се
пукнатина...

Марин Тачков

Пред мен стои един голям въпрос...
И аз стоя, загледан в него въпросително...

Марин Тачков

Пред мен стои
една красива въпросителна...
И аз стоя,
загледан в нея. Удивително...

Марин Тачков
18 юни 2014 г.

Зависимост.
Зависим. И висим.
И давим се. Без мост...

Марин Тачков
19 юни 2014 г.

Реклама: Не вея, мен...
М. Тачков
4 юли 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар