понеделник, 28 юли 2014 г.

Стихоотпадъци


* * *
Полегнала си елегантно, талантливо,
благоприятно и сексолюбиво...
Е, няма как, ще ти призная, драга -
леглото доста, доста ти приляга!...

Марин Тачков
20 юли 2014 г.

* * *
Прощавай, драга,
бих желал да те попитам:
"Ставаш ли за сваляне,
за лягане?...
И искаш ли да те любоопитам?"...

Марин Тачков
20 юли 2014 г.

* * *
Понеже аз съм откровен,
а ти - чаровна и любовна,
ще те попитам: "Някой ден
жадуваш ли да се... тачковаш?"...

Марин Тачков
20 юли 2014 г.

* * *
Случи ми се интересна случка
с чаровна и милообразна кучка. -
Разбрах, че за любов е суха, глуха.
И предпочита с кучето си да се чука...

Марин Тачков
18 юли 2014 г.

* * *
Кажи ми, ти ли ме прокле, за Бога? -
"Дано умре любовният ти орган,
като ме видиш!"... Не, недей ми казва...
Видях, че грозна си. Любоомразна.
С фалшива, дребна, подличка душица.
Милообразна кучка си. Мръсница...

Марин Тачков
18 юли 2014 г.

* * *
Обичаше да слуша Гари Мур
и да си мисли тя за хубав кур...
/и да въздиша тя за... нещо хубаво/...
М. Тачков
28 юли 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар