четвъртък, 16 август 2012 г.

Цветя и небесности
























5 коментара:

  1. Минах да кажа - Усмих...
    Много сладурски постинг!:)
    Аз пък днес четох нещо при Hristam и ми хрумна едно стихо :


    Реално-нереално....

    докоснах виртуалния ти образ
    а после той изчезна във дъжда
    и толкова нечакани въпроси
    у мен нахлуха някъде в нощта

    реален ли си или къс илюзия
    потънала във моите мечти
    потракват по клавиши пръстите
    земята ми по-бързо се върти

    копнежите отнесоха ги птиците
    и Те целунаха със утринни лъчи
    а мислите ми скриха се в зениците
    за теб усмивка нечия блести

    и дишам само в стон на неочакваност
    в минутите – вълшебен водопад
    за всяка истинска вълшебна сбъднатост
    Съдбата Винаги проправя път

    17.08.2012г.
    @Eli

    пп : Това нещо свързано с дълбините на съзнанието ми и разни емоции-обърквоции!:)))
    Поздрави, Марински, много е готино и спокойно в това твое блогче. Не се разсейвам с други коментари.
    ....ииии Приятна вечер!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Сърдечно ти благодаря, Еличке! Много красиво стихо си написала!... Малко ми е трудно да коментирам при теб - появяват ми се маймунски букви, искат да разберат дали не съм ро-бот /а латиницата ме дразни и ме заболяват очите от нея/... Приятна вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е как така?
    При мене бот проверката е изключена, бе Марински....
    Аааааа, ще трябва да бръкна в настройките....
    Хубави почивни дни от мен!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да допълня, че току що изключих бот проверката, мислех че съм го направила преди време, ама явно съм се объркала, така че сега няма да има проблеми за постване на коментари при мен....
      Поздрави и усмивки от мен!:)))

      Ели

      Изтриване
  4. Ох, така вече се коментира по-спокойно...
    Печелиш усмивка, Еличке... :)

    ОтговорИзтриване